loading...
وبلاگ ونوشه
انجمن وبلاگ

انجمن وبلاگ

سارا بازدید : 30 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بس که در تدبیر فردا مانده ایم / با همیم اما چه تنها مانده ایم
در کلاس جمع و تفریق زمان / عاشق جمعیم و منها مانده ایم


و عشق بهانه ی خوب تنها ماندن است .
عاشق شوید تا تنهایی در شما عمیق و ماندگار شود


دگر تنها نیستم !
مدتی ست با تو در خودم زندگی میکنم


 

اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم !
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم


یاد آن روزی که یاری داشتیم / این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم
ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم / این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم


هیچوقت عاشق متفاوت ترین ها نشو، چون همین متفاوت ترین آدما به متفاوت ترین شیوه قلبت را می شکنند

 

 

 


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تازه ترین ها و جذاب ترین ها از همه چیز در وبلاگ ونوشه...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به طور کلی وبلاگ ونوشه :
    آمار سایت
  • کل مطالب : 544
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 10,324
  • بازدید کلی : 58,758